Sunday, October 31, 2010

Ketam pun belajar?

Last night for me to on9..fb pun dh deactivate.cayala fadzilah..haha..msuk lift tkn sndri btul!;) lps ni kt xkn jmpe utk jgka wktu yg lme my blog..dont miss me ok.but im afraid im gonna miss y0u laa..waa..what can i do?my titas,maths,mechanics and electricity are calling me every second..rs bslh lak xlyn dorg tu..huu..curg jap eh my blog..i do love you always.we'll see each other after i finish with those 'new love' yaa..dont mad at me.gonna cntinue with my titas..sayonara.opps!bfore that..i hv one quote..which is BELAJAR NI MACAM MAKAN KETAM,MMG SUSAH NK DPT MKN ISI KETAM TU BUT BLE DH DPT ISI DIA SEDAP KN?SO BEGITU JUGA STUDY..MMG SUSAH..BUT AKHIRNYA APABILA KEJAYAAN YG DIMILIKI..WAAHH..SUNGGUH HEBAT RASANYA!!;)
pribhasa ciptaan sndri..xcilok mn2 pun ek.just ble trnmpk ketam hr tu..ttbe kua quote tu..hahaha..mntap!
*all the best to all for final examinations..cayo2..

No comments:

Post a Comment