Wednesday, December 14, 2011

annoying!


Time to mepek. pg2 dh nk mpek kn. aduyaii..
not feeling well recently..huuuu..my body..please be healthy.
de dua test khamis ni..gonna score the best! Insya Allah. pray for me keh?=)
now, I just think that I wanna be myself back..let the people be annoyed with me..as long as I didnt do anything wrong. ssh kot nk jd baik jek kn?uhuuu~
so people, new Fadzilah is coming..be aware!
xmau dh kne pjk2 smua ni..org lain pun de ht dgn prsn gk beb..bkn korg jek.
hmmmmm,,,nk ckp tu jek. emo lg kn?aigoo0o. dh taubat xmau emo..tremo lak. maaf2.;(
xdela.wanna be happy with my life..thats all.
be happy! I wanna be the best among the best..yeahhhhhhhh!
lpekn smua org2 yg mnyktkn ht..bkn dpt dt pk psl dorg..skt ht de kn!grrrrrr...cincang smpi lumat pstu buat sup bru tau!hahahhaha..kidding.
okay my lovely blog. got to go. phy nuc is waiting for me. daaa~

eh2..asl kua pic LT ni..haha. sbg pic hiasan ye.

No comments:

Post a Comment