Tuesday, January 15, 2013

my beSt liFe ahead

ALHAMDULILLAH. thank you ALLAH. finally sem V tutup tirai..hulalala
smga dpt rslt yg cemerlang,gemilang,terbilang utk:

electromagnetism
classical mechanics
english and communications
teknokrat dan pembangunan
amali fizik
complex variables
thermal and statistical physics

4flat! all A's! InsyaALLAH.amin. papepun skrg byk2 doa+tawakal smga smua lulus dgn cmrlgnye.  
ALLAH knows what the best for us.insyaALLAH. hopefully I'll succeed sem IV ahead..and get the first class degree during my day of graduation from UTM in 2014. amin :)
dpt rslt gmpk2 bru leh smbung luar ngra..h0ho..cant I?
YES I CAN!!!!!!!!!!!!!!!!!
but, kne reduce homesickness dr skrg laaaa kn..practise2..haha.
'BELIEVE IN THE BEAUTY OF YOUR DREAM.' 
nitez.

No comments:

Post a Comment