Sunday, October 12, 2014

Kahwin?

" Kahwin?... belum lagi.
Bukan benci lelaki,
bukan jual mahal
tetapi masih keliru
dengan perintah agama dan
keinginan hati.

Kalau ikutkan hati
memang nak yang beragama
yang boleh bimbing aku yang lemah selalu
atau aku kena lebih beragama
dan baru cari pasangan?

Cinta memang best.
Penuh dgn irama dan warna warni
Tapi...
Perlu ada kesabaran
untuk sampai kasih ke syurga.

Sungguh aku percaya
ketentuan Yang Maha Esa.
Jodoh berdua begitulah takdir
Ya Allah, Ya Tuhanku
Pemilik cinta Yang Agung
tak henti-henti aku memohon padaMu
Ya Allah, jadikanlah cintaku padaMu
sesuatu yang paling dicintai.

Jika cinta mampu untuk kulukiskannya..
dengan penuh pengharapan
Sentiasa dalam doaku
menyimpan rasa ingin bertemu
dengan insan yang masih rahsia
dan istimewa.

Jika jodohku masih jauh
maka dekatkanlah
Jika jodohku masih diam
maka gerakkanlah
Dekatkan hati kami dalam
sebuah ikatanMu Ya Allah.

Aku yakin, jika waktunya telah tiba
atas izinMu
kebahagiaan itu
pasti akan aku dapati. "



super awesome la haiii... ^^

No comments:

Post a Comment