Tuesday, July 13, 2010

Love time


Touching time?sad?sorrowful?huuu~ kali nih sje nk share psl my monkey love..hehs.I dont know since when and why I started liked this person..but i knew i liked him that time.Tp xpnh bgtau dia pun ske kat dia..im a coward you know..takut kecewa.hahaha..Pstu one time tu tau dia dh de gf,waawaah..btapa sadisnya driku..tp reda..Im happy as long as he is happy..;) Positive thinking laa beb.Tu my first monkey love story..lme gk ms nk lpekn dia..smpn prsn dlm ht jek..bgus gk sbnrnyer.huuhu..

Pstu lme2 lps tuh my monkey come again!haha..very busybody this monkey..monkey love.This time I decided to tell the person I liked him.So bravely I told him..he got shocked at first..haha.Our relationship not last longer..know why?Because im cengeng,sensitif,mngade,smua la yg bruk2 tuh..hoh0.xla,cm rs xlok lak..so we 'clash'..knonnyer la...sbnrnyer kptsn nk 'clash' tu sbb that night kesakitan teramat sgt mlnda..bkn soal hati smua,tp ksktn dlm bdn.
dr try nk tdo mlm tu tp xleh tdo smpi ke pg.bla kt skt,mst Allah nk uji kt kn?then im wondering is my relationship mrupakan suatu kslhn?trus tnpa brfikir pnjg,I sent the msg to him,xslh after midnight..and say wanna breakway.but my niat only from the title..the heart will still share the love.sadly,slh fhm brlaku.we clash forever..and ever.;'( then starting from that,im always hurting..my heart bleed and bleed non-stop to forget all the memories..huu~ tp soal ht kn,xtau nk bt pe..so still contact dgn dia gk.hmmm,,to that person..sorry for making your life miserable.xtaula knp jd cmni ek..huhu.Sy xkn kco hdup anda lg slps ini.Hdupla dgn bhgia..when you happy,im happy t0o.Ingt klo bgtau kt ske kat ssorg tuh best la skit kn,tp x sbnrnyer..lg perit rsnyer drpd xbgtau..huhu..so lps ni ht2 la ek..jgn salah mmberi hati.. Spnjg second monkey love nih,bhgia de..sedih pun de..tp yg byk nyer sadis laa..haha..xtaula..xde pnglmn pun nk handle case cmnh.cm ntah pape jek..tula..xssuai lg kot time nih kn..huuuu.but,im grateful for the short happiness i got.Ssh gk nk kuakn org yg den dh syg dr hati nih..poyo kn...haha..itulah saya.but now,dia dh hlg dr hatiku..disappeared forever..i guess.I'll always pray for his happiness.ksian gk kat dia kne lyn bdk xbp btul sorg nih..huuhu.xpela,bnde dh lps..so kt lpekn.buang yg kruh amik yg jernih kn.Now,not ready yet to give my heart to anyone.haha..sakit dlu jd rantai besi dh kat dlm ht nih..cant endure anymore.For now,no love i can give to anyone..sp yg nk pun..haha..pasan btul den nih...akakaka.To all yg sdg bcinta..cintailah dgn sjujurnya..jgn min2kn ht psgn anda..and to yg xbcinta..xpe..hidup anda masih leh bhgia wlaupun x bcnta..chill up!Im here..;D

No comments:

Post a Comment