Tuesday, February 12, 2013

New Sem SIXTH

welcome back to utm for the new sem. wink2
awai smpi nmpk..awai laa sgt kn.. :D
sem bru azam bru.
my new motto for this new sem is "JADI ORANG YANG BANYAK ILMU" bukan ORANG YANG MENGHAFAL ILMU lps tu hilg. aig0o0o..xmau2 gitu.

 ahaa. I tend to do smthng that i love.haha. but will do with the brain la now and ahead. insyaALLAH.

 smkin brisi padi, smkin tnduk. insyaALLAH. ^^

 as i said bfore..do smthng that make you happy. and be sincere with it. and you can grab the happiness laaa... hdup skali aje...so0o0o0o0o0...haaa..smbung sndri :D

 ni pun motto sem bru..ahakz! gatal no.ish3..haha..bkn gtl la..im looking forward my syurga cinta. handsome+cute+lovely+jovial+can make me happy. my jdoh. I'll wait for you..or you want me to find you?
okay! arhn dtrma.kekekekekekeke~

 im awesome! yeahhh..we are what we think. 4flatter will be with full of knowledge in the brain. amin

ape2 pun yg kt bt mst krn ALLAH. kt hnya mrncg, ALLAH yg tntukn. DIA lah yg Maha Mengetahui sglanya. hopefully my new sem will full with diligent, intelligent, smart, happy Fadzilah. insyaALLAH. amin.
mlekn dgn BISMILLAH, dsudahi dgn ALHAMDULILLAH.
sem SIXTH here I come!
:))

No comments:

Post a Comment