Saturday, February 23, 2013

wasiAt lagi

Hoho0olic! Assalamualaikum. happy wkend everyone :D
byk lak mpek sem ni kn. adessss. azm kne polish blk nh.
smlm tmn yam nk try pi bt rwtn kaki tu..yg kuar dirt dr kaki tu..htm clor air ble rndam. somehow..i not interested in doing that but pi cek kshtn.dlu pnh cek dh..ni sje gtl2 nk cek lg.ngeee
cek2..amik kaaauuu..dr 57 jns pnykt..de 31 yg pkck tu tick!kra detector tu mnjerit laa klo de signal pnykt tuh.huaaaaaaaa~
bru 22 pnya byk la skt kn.. a part of it nk share is..kolesterol kat jntg..meaning that the cholesterol is in the blood vessel laa..aig0o..1st time dgr. no wonder my heart always in pain..haha. now..still burning inside. xtau knp..just thn jela. bhya kot.tp..haa..wallahualam. (dlu2 skt 'heart' sbb lain..skrg amik..ksn buruk skt btul2 dh..)
then my mr. M mmg dr dlu tau dh..just skrg my back in pain too *myb sbb angkt botol air berat hr isnin hr tuh* smggu dh in pain..mle2 xtau knp tbe2 skt blk..but then trpk..sbb agkt brt tu la kot kn.ottoke....huahuaa..saraf2 blkg yg clogged bt mgrain pkck tu kte..hmm..mmg pun..tp mcm mn nk ubt saraf2 tu kasi normal blk?h0ho..lg, new discovery..i got gastric! oh0o0o..sbb smlm xmkn..tarak mood mau mkn..pg tu tln roti jek..my stomach ni mn la lyn roti2 nh..xlut.haha. myb sbb tu la dpt dtect gastric tu. hmmm,blk nnt kne bt medical checkup proper lg la kot..utk tau lbih details. insyaALLAH. prevention is better than cure.
s0o0o0o0oooo..here nk bt wasiat skit la kn. in case I go without saying goodbyes. (byk kali dh bt wsiat2 nh, prsdiaan awl la ktekn) firstly, i would like to apologize to everyone klo de bt slh slp spnjg hdup ni. halalkn mkn mnum. klo de trhutg ke pape bgtau la..im willing to pay. insyaALLAH. stkt ni rs xde hutg kot kat spe2..bcoz i dont like to trhutg budi.heh. but,wallahualam. then, dont miss me if im not around.haha. pray for me a lot..if Im really gone. tq2 :)
but, one thing that I really hope is can go and 'jerjak' my kaki in Tanah Suci Mekah bfore I go to see my love ALLAH SWT. insyaALLAH. aminn. pray for me too keh? :|

Ajal maut di tangan Tuhan. hdup hnya skali, mati itu pasti. bertaubat sebelum trlambat. dlm kubur hdup sorg2 wo0o..xde spe2 teman pun. sdia dh?? bekalan hnya amal soleh, sdkh dgn doa2 yg mngiringi. dr ALLAH kt dtg, disitulah kt akn kmbali. al-fatihah bg kaum krbt, shbt hndai dan guru2 yg tlh pun pergi brtemu Kekasih abadi. slmt bramal.

p/s: I had let everything that is not mine go already..yess..just go laa..haha..and try harder to live my life happily and peacefully. insyaALLAH. aminn :))

No comments:

Post a Comment